donderdag 15 mei 2014

Afrokapper

Uiteraard moet je proberen om alle elementen van de cultuur op te snuiven. De afrokapper is nu eenmaal één van deze elementen. Ik wilde graag twists  in mijn haar en heel lang haar. Mijn nicht nam me mee naar een winkel waar je alle soorten haar kan kopen. Echt haar, vals haar, krullend haar, pruiken en ... We zochten naar haar die het meeste geleek op mijn natuurlijke haarkleur en naar een lengte die mijn haar flink wat zou verlengen. Ik kocht twee pakjes haar en ging naar de kapper. Twists lijkt zeer hard op vlechtjes, maar deze rasta's maakt men enkel met twee lokken en niet met drie lokken zoals de welbekende vlechtjes. Het heeft me maar liefst 5 uur stilzitten gekost om deze look te creëren. In het verleden heb ik al heel wat kapsels gehad met vlechtjes. In België betaal je dan ook heel wat voor deze kapsels. Hier in Afrika heeft dit kapsel me nog geen 15 euro gekost. Zie hier de VOOR en NA !!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten