zondag 23 maart 2014

Als marktkramer ben ik geboren ... !

Iris en ik zijn gisteren naar de markt geweest! Het was zeer leuk! Echt alles kan je kopen op de markt. Vlees, stoffen, allerlei huishoudproducten, valse haren om vlechtjes te maken, ... Op de collage hieronder krijg je enkele foto's te zien van kraampjes op de markt. Men zegt dat beelden veel zeggen, maar om de sfeer op de markt hier in Tamale op te snuiven moet je hier gewoon zijn. Zoals je kan zien heb ik hier ook mijn sandalen laten maken dit voor nog geen 2 euro... En ja hoor ik heb prachtige stoffen gevonden. Onze broer bracht ons na het bezoek op de
markt naar een shea butter fabriek en daarna zijn we naar een klerenmaker geweest die hij kende en blijkbaar een van de beter klerenmakers hier in de buurt zou zijn. Onze kleedjes zijn in de maak. Joepie! Ik hou echt van Ghana... Ik ga het hier heel hard missen dat weet ik nu al!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten