woensdag 26 maart 2014

We are family!

De Ghanees is een heel warm persoon. Ghanezen staan altijd klaar voor een grapje en overal waar je gaat wordt je begroet en hartelijk ontvangen. De warmte van de mensen hier ga ik enorm missen. Gelukkig ben ik hier nog twee maanden en kan ik nog twee maanden de warmte en liefde van de Ghanees in mijn hart sluiten. Ook de kindjes van onze familie zijn zo lief! Elke keer wanneer we thuis komen van school staan ze al van ver te juichen en te springen omdat we weer thuis zijn. Ze zijn allemaal om op te eten! Zo lief en schattig! Echt fijn dat we in onze familie zo omringd worden door zoveel kinderen. Er zijn baby's, peuters, lagere schoolkinderen, pubers en jongvolwassenen. Zeer leuk

3 opmerkingen:

  1. Dag Sarah,
    Omdat er op jouw blog ook zo'n mooie foto's en teksten staan, kijk ik ook regelmatig op jouw blog. Ik ben echt blij dat mijn dochter deze bijzondere ervaringen samen met jou mag beleven. Ik zie dat jullie er echt van genieten, en dat ontroert me echt!! Ik weet dat ze er een bijzondere vriendin heeft bijgekregen!! Omdat ikzelf ook kleuterjuf ben,interesseert het mij ook hoe jij daar les geeft bij de kleuters. In mijn klasje vertel ik ook dat Iris nu juf is in Afrika. En zelfs kleuters vinden dit interessant, want ze vragen soms spontaan om foto's te mogen bekijken op de computer. Ik laat dan jouw foto's ook zien (en van Liesje)!

    Nog heel veel plezier en geniet er nog heel veel van!!!

    groetjes
    Marleen(mama van Iris)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sarah toch... hoe vaak heb je al niet geschreven dat je Ghana zal missen :-)
    Genieten hé, nog niet denken aan later!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo

    Dag mama van Iris!
    Ik geniet hier inderdaad en ik beleef hier prachtige momenten met jouw dochter. Wees maar zeker dat Iris en ik een sterke band zullen hebben met elkaar. We voelen en beleven de cultuur hier echt samen en dat is prachtig! Ik ga binnenkort liesje heel wzt typische Ghanese zaken laten doen... Ik denk dat de kleuters hier pok wel van zullen houden.

    Roos: echt waar? Het is hier dan ook fantastisch mevrouw! Een ervaring om NOOIT te vergeten ...

    BeantwoordenVerwijderen