donderdag 6 maart 2014

Nergens beter dan thuis !

Via deze video wil ik jullie een idee geven van waar Iris en ik verblijven in Sognaayilli  in Tamale. Je zal het niet geloven, maar toch zal ik hier drie maanden verblijven. Het is hier zeer leuk hoor. Back to basics. Opnieuw iets waar wij Europeanen nog iets van kunnen leren. Het douchen is echt zeer leuk. Denk maar niet als je de douche ziet via de video dat het armtierig is of dat ik het slecht heb. Het is geweldig om hier te douchen. Zeker ' s avonds wanneer de sterren aan de hemel te zien zijn. Voor mij is het een grote rijkdom! Genieten van de kleine dingen in het leven dat is wat we moeten gaan doen!

1 opmerking:

  1. Fantastisch dat jullie kunnen deelnemen aan het echte leven in Ghana. Dit wordt ongetwijfeld een zeer bijzondere ervaring!

    BeantwoordenVerwijderen